کد خبر: ۳۸۸۷۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم رشت در مجلس:
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رکود وحشتناکی در اقتصاد کشور حاکم است گفت: اموال یک وزیر دولت روحانی به اندازه تمام وزرای دولت قبل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اوضاع اشتغال کشور اظهار کرد: وضعیت اشتغال کشور تأسف‌آور است.

وی با اشاره به اینکه اگر نمی‌توانیم کارهای اساسی انجام دهیم باید واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذاریم، افزود: وضعیت اشتغال در گیلان اسفناک است و اگر ساخت و ساز انجام نشود بسیاری از کارخانه‌ها از بین می‌روند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رکود وحشتناکی در اقتصاد کشور وجود دارد که در 37 سال گذشته بی‌سابقه بوده است، گفت: اموال یک وزیر دولت روحانی به اندازه تمام وزرای دولت قبل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
سلام فکر کنم اون وزیر در کابینه شهید رجایی دارای پست بوده اما بهش حقوق نمی دادن چون باباش پولدار بوده یا وزیریه که در بخش خصوصی با ارائه خدمات مطلوب از سراسر ایران به موسسه خصوصیش مراجعه می کنن تا از خدماتی که در زمان تصدی وزرا ی قبلی در بخش دولتی ارتقا پیدا نکرد و حضور او انقلابی برای این بخش بود بهره ببرند ضمنا اگه ثروتش از راه حرام جمع شده چرا مجلس اصلواگرای قبلی بهش رای اعتماد داد اگه هم از راه حلال بوده چرا از این حرف استفاده ایزاری می کنین
پاسخ
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
نامردها درهمین سایت نوشتید میرحسین موسوی به نعمت زاده ویکی دیگرازوزرایش حقوق نمیدادچون پدرشان پول دار بود پس معلوم است که اینها داشته اند ازمحصولی وسید محمدحسینی و....دیگران بپرسید ازکجا آورده اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها