يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۷۶۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده که به پایان سفرهای تابستانی نزدیک می‌شویم، مصرف بنزین به ٩٥ تا ١٠٠ میلیون لیتر در روز افزایش یابد که البته برای تامین آن مشکلی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، داوود عربعلی درباره کم‌فروشی بنزین در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت، افزود: احتمال می‌رود در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت، کم‌فروشی صورت گیرد که البته به ندرت چنین مشکلی رخ می‌دهد.

وی افزود: نظارت‌های متعددی بر توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت انجام می‌شود به طوری که احتمال وقوع تخلف را کاهش داده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشریح روند نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت، گفت: کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به طور مرتب از جایگاه‌ها بازدید و نازل‌های سوخت را بررسی می‌کنند.

عربعلی گفت: همچنین کارشناسان سازمان ملی استاندارد نیز هر سه ماه یکبار به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و با ظرف‌های مخصوص و استاندارد، وضع نازل‌ها و مقدار تحویل سوخت ازسوی آنها را آزمایش می‌کنند.

وی درباره چگونگی پیگیری شکایت‌های مربوط به کم‌فروشی بنزین گفت: هرگاه مردم با چنین مشکلی روبرو شدند می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ٠٩٦٢٧ اطلاع دهند که به سرعت و کمتر از ٧٢ ساعت، موضوع پیگیری شده و نتیجه به شاکیان گزارش داده می‌شود.

این مسئول صنعت نفت افزود: همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند که می‌توان شکایت‌های مطرح شده را به طور دقیق رصد کرد و حتی اگر برخی کارکنان جایگاه‌های عرضه سوخت نیز تخلف کرده باشد، قابل پیگیری است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: چناچه ثابت شود جایگاه‌داران تخلف و کم‌فروشی کرده‌اند طبق مقررات با آنها برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: در برخی موارد که تخلف عمدی از سوی کارکنان جایگاه‌ها انجام شده، آنها اخراج شده‌اند.

عربعلی همچنین درباره میزان مصرف بنزین در روزهای پایانی سفرهای تابستانی و آمادگی برای تامین بنزین مورد نیاز در سراسر کشور، گفت: به طور میانگین از ابتدای شهریور تا میانه این ماه 80.5 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است.

وی با اعلام آمادگی برای تامین بنزین مورد نیاز در سفرهای تابستانی و اوج‌گیری مسافرت‌ها، افزود: همه مخازن ذخیره بنزین به میزان کافی از سوخت برخوردارند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده که به پایان سفرهای تابستانی نزدیک می‌شویم، میزان مصرف به ٩٥ تا ١٠٠ میلیون لیتر در روز افزایش یابد که البته برای تامین آن مشکلی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها