کد خبر: ۳۹۲۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: قصد آمريكا و غرب از FATF، نه مبارزه با پولشويي، نه مبارزه با تروريسم و نه مبارزه با مواد مخدر و مفسدين اقتصادي است، بلكه نيت آنها كنترل ايران در حمايت از مستضعفين است.

به گزارش پایگاه 598، سردار محمدرضا نقدي در سفر به كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: طبق قانون اساسي، تمام معاهدات بين‌المللي بايد به تصويب مجلس برسد و اين شيوه‌اي كه امروز در پيش گرفته شده و در محوري غير از مجلس و نمايندگان مردم پيگيري مي‌شود و جنبه‌هاي محرمانه به جلسات داده مي‌شود، با مردم‌سالاري ديني سازگار نيست.

به گفته رئيس سازمان بسيج مستضعفين، اگر بخواهيم منافع ملي را در نظر بگيريم و اينكه ما برويم و قراردادي را منعقد كنيم و در آنجا بنويسيم به شرط تطبيق با قانون اساسي و بدانيم كه اين قرارداد صد درصد مغاير با قانون اساسي است، اين حركت صحيح به نظر نمي‌رسد.

وي افزود: راه درست اين است وقتي معاهده‌اي طرف حسابش دشمن ماست كه از ابعاد آن آگاه است، اين ديگر طبقه‌بندي ندارد و مردم خودمان كه غريبه‌تر از دشمنان نيستند، لذا در اين قراردادها بايد مردم بدانند و گرنه، پنهان اين مسائل از مردم مشكوك است و جاي تامل دارد.

نقدي تصريح كرد: زماني شما قراردادي را با متحدان خود مي‌بنديد و اين را آشكار نمي‌كنيد براي اينكه دشمن نفهمد و اين يك مسأله طبيعي است، اما وقتي با دشمن قرارداد مي‌بنديد و جزئيات آن را براي مردم نگوييد اين يك حركت غيرقابل‌ قبول و خلاف مردم‌سالاري است و حتما بايد در اين مورد تجديدنظر شود.

وي همچنين گفت: هر طرح و قراردادي كه با دشمنان بسته مي‌شود بايد نمايندگان مردم از آن مطلع شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: طبيعتا اينها منظورشان از پولشويي، مبارزه با فسادهاي مالي نيست چون خودشان پناه‌دهندگان به مفسدين مالي هستند، مفسدان بزرگ مالي ايران يك پايشان در آمريكا و كاناداست و يك پاي ديگرشان در ايران.

سردار نقدي عنوان كرد: قاچاقچيان بزرگ مواد مخدر در آمريكا مستقر هستند و آنها توليد مواد مخدر در افغانستان را چندين برابر افزايش دادند، لذا اگر آنها به دنبال مبارزه با پولشويي و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر هستند، خودشان بيشترين پولشويي انجام مي‌دهند.

وي خاطرنشان كرد: خاندان پهلوي بزرگترين مفسدين اقتصادي قرن در ايران بودند كه آمريكا به آنها پناه داد و تمامي دارايي‌ها و طلا و جواهرات را غارت كردند و به ايران پس ندادند و اين مصداق واقعي پناه‌دادن امريكا به مفسدين اقتصادي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: اگر قصد آنها مبارزه با تروريسم است، خود آمريكا بزرگترين حامي تروريست‌هاست و بيشترين سلاح را در اختيار گروه‌هاي تروريستي قرار مي‌دهد و به طور مثال، موشك تاو ساخت آمريكاست كه در اختيار داعش قرار دارد، چون سوريه نداشته است كه بگوييم آنها از انبارهاي سوريه غارت كرده باشند.

سردار نقدي يادآوري كرد: قصد آنها از FATF، نه مبارزه با پولشويي، نه مبارزه با تروريسم و نه مبارزه با مواد مخدر و مفسدين اقتصادي است، بلكه نيت آنها كنترل جمهوري اسلامي ايران در حمايت از مستضعفين و پيشبرد در صنايع تسليحاتي خودش است.

وي همچنين گفت: از نظر آنها موشك‌سازي براي ايران ممنوع است و مي‌خواهند چرخش مالي در موشك صورت نگيرد و براساس قرارداد FATF نبايد با وزارت دفاع قرارداد بسته شود كه نتيجه آن توان دفاعي ايران خواهد بود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اضافه كرد: چون سپاه جاي كمپاني‌هاي بزرگ بين‌المللي در ساختن عسلويه و سدهاي بزرگ در كشور را گرفته و ايران را از وابستگي به كمپاني‌هاي چندمليتي صهيونيستي بي‌نياز كرده است، لذا آمريكا مي‌خواهد راه معامله را با قرارگاه خاتم سد كند تا بخاطر دست‌اندازي‌هايي كه براي آنها ايجاد كرده است، آن را جريمه كنند.

وي گفت: كل نژاد آمريكا و غرب بر پولشويي، تباني با قاچاقچيان سلاح، مواد مخدر و قاچاقچيان انسان و بچه‌ها به غرب بوده و اصلا مبارزه با پولشويي در قاموس امريكا و غرب يك طنز است.

نقدي افزود: آمريكا و غرب به دنبال تضعيف توان نظامي و دفاعي ايران هستند و چون آنها مي‌گويند ايران حق موشك‌سازي ندارد، لذا حق ندارند با شركت‌هايي كه موشك مي‌سازند، معامله كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها