کد خبر: ۳۹۳۶۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
تیم ملی بسکتبال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فیبا آسیا چلنج هند را شکست داد تا با حفظ روند دیدارهای بدون باخت به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امروز جمعه و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال فیبا آسیا چلنج، تیم ملی بسکتبال کشورمان که با صدرنشینی در گروه F کار خود در مرحله دوم این رقابت ها را به پایان رسانده بود به مصاف هند رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ٧٧ بر ٤٧ شکست دهد و مقتدرانه و بدون باخت راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.

تیم ملی بسکتبال در حالی مقابل هند در دیدار امروز صاحب برتری شد که طی دیدارهای گذشته نیز به ترتیب مقابل قطر، عراق، تایلند، ژاپن و کره جنوبی پیروز شده بود و به عنوان تنها تیم بدون باخت مسابقات فیبا آسیا چلنج آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش مهر، اما امروز و پیش از دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و هند در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فیبا آسیا چلنج، کره جنوبی در مصاف با چین تایپه تنها با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه ٧٠ بر ٦٩ پیروز شد و عراق هم ٨٧ بر ٨٢ چین را شکست داد.

بدین ترتیب فردا و در مرحله نیمه نهایی رقابت های فیبا آسیا چلنج، دو تیم کره جنوبی و عراق به مصاف هم می روند و در مرحله رده بندی تیم های پنجم تا هشتم نیز دو تیم چین تایپه و چین مقابل هم صف آرایی می کنند.

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فیبا آسیا چلنج تا ساعتی دیگر میان دو تیم ژاپن و اردن برگزار می شود. برنده این دیدار با ایران در مرحله نیمه نهایی دیدار خواهد کرد و تیم بازنده هم حریف هند در رده بندی تیم های پنجم تا هشتم مسابقات خواهد شد.

اولین دوره مسابقات فیبا آسیا چلنج روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای روز پایانی به پایان می رسد. پنج تیم برتر این رقابت ها صاحب سهمیه برای زون های خود در دیگر رقابت های انتخابی جهانی ٢٠١٩ خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها