يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۸۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۰ آبان ۱۳۹۵
پادشاه سعودی در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب آمریکا پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از خبرگزاری عربستان (واس)، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی روز چهارشنبه در تماس تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب جمهوریخواه آمریکا پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

خبرگزاری عربستان گزارش داد که ملک سلمان در این تماس تلفنی بر تمایل عربستان برای تقویت روابط تاریخی و راهبردی با آمریکا و همکاری با یکدیگر به منظور تحقق امنیت و صلح در خاورمیانه و جهان تاکید کرده است.

بنا بر اعلام این خبرگزاری ترامپ نیز بر توسعه روابط دوجانبه بین دو کشور تاکید کرده است.

ترامپ در مناظرات انتخاباتی با هیلاری کلینتون گفته بود که برخی کشورها از جمله عربستان سعودی باید بهای حمایت هایی را که واشنگتن از آنها بعمل می آورد بپردازند.

سلمان بن عبدالعزیز پیش از این نیز با ارسال پیامی به دونالد ترامپ، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها