أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۱۶۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۶ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از تداوم آلودگی هوا تا روز جمعه خبر دادو گفت:از روز جمعه هوای تهران به تدریج به هوای سالم تبدیل خواهد شد .
به گزارش پایگاه 598، احد وظیفه در گفت وگو با جام جم آنلاین در خصوص وضعیت بارش باران در کشور اظهارداشت:از فردا پنج شنبه تا جمعه در شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش باران خواهیم داشت .از روز شنبه و یکشنبه نیز سامانه ای از روی شمال کشور عبور می کند.

وی افزود: این باعث می شود هوای سرد به مناطق درونی کشور نفوذ کند به ویژه اینکه در سواحل شمالی کشور ودامنه های شمالی البرز وبطور نسبتا ضعیف تری در دامنه های جنوبی البرز از جمله در استانهای البرز و قزوین بارندگی هایی ایجاد خواهد شدکه باعث نفوذ توده هوای نسبتا سردی در کشور می شود.به طوریکه دمای هوا در غالب نقاط در نیمه شمالی کشور روی 10 درجه کاهش می یابد.

وی افزود:در تهران نیز روزهای شنبه و یکشنبه بارندگی خواهیم داشت و آلودگی هم از پس فردا یعنی روزجمعه کاهش می یابد .در حال حاضر وزش باد در تهران بسیار کم است حتی درحد یکی دو متر هم نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها