کد خبر: ۴۰۱۸۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۵
آیت الله العظمی نوری همدانی:
متاسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد و آن هم میل به ولایت فقیه است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اربعین را یک حرکت بسیجی برشمردند و گفتند: عاشورا و اربعین یک مقطع زمانی محدود نبوده، بلکه یک مکتب و فرهنگ و فکر می باشد که میلیونها انسان علیه استکبار جهانی فریاد می زنند.

این مرجع  تقلید، به خدمات ارزشمند بسیج اشاره نمود و اظهار داشتند: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص و صفا و دلسوزی انقلابی گری بسیج ،ارزشمند و بزرگ می باشد.

ایشان با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری که مبنی بر انقلابی بودن تصریح کردند: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع نموده و حتما تقویت کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به آیه 8 سوره منافقون تاکید نمودند: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام نموده و مردم را در برابر دشمن آماده نمود.

معظم له7 اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خوانده و در همین خصوص بیان کردند: ایمان،تقوا،حکومتی قوی، وحدت،قدرت نظامی و شناخت دشمن و راه های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تاکید قران کریم و فرهنگ اهل بیت بوده است.

ایشان در خصوص وحدت تاکید نمود: باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چرا که تشدد اختلافات  موجب سقوط خواهد شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: متاسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد که آن هم میل به ولایت فقیه مشروعیت دارد.

ایشان همچنین به ضرورت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره و بیان داشتند: راه های نفوذ دشمن را بایستی به طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواه عزیز و عظیم بماند.

این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان بسیج تاکید نمودند: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش های بسیج داشتم، چرا که حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روز به روز نتایجش عیان تر می گردد.

ایشان همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرده و تاکید کردند: متاسفانه در کشور همه چیز گران تر شده و مردم می خواهند بیکاری رفع شود.کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی ها ندارد.

معظم له  بسیج را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانسته و خاطر نشان کردند: الحمدلله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می شود تا شاهد حل شدن بیش از پیش مشکلات مردم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها