کد خبر: ۴۱۲۰۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: برد موشک های ایران از مرز ۲ هزار کیلومتر عبور کرده و اهداف را با اختلاف ۱۵ تا ۳۰ متر مورد هدف قرار می دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در نخستین همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی با بیان اینکه برای موفقیت باید از اسلام تبعیت کنیم اظهار داشت: ۱۵ خرداد سال ۴۲ سرآغاز این راه بود که به ۲۲ بهمن رسید. اسلام وارد سیاست شد و امام (ره) دست مردم را در دست سیاست گذاشت.   
 
وی با بیان اینکه محوریت مردم سالاری تبعیت از احکام اسلام و ولایت فقیه است افزود: وقتی به صحنه جامعه نگاه می کنیم، کاملا مشهود است هر کجا مدیریت اسلامی در قالب مدیریت جهادی تحقق پیدا کرد، به پیشرفت های خارق العاده دست پیدا کردیم.   
 
رضایی اضافه کرد: امروز فرماندهان ما به عنوان مستشاران نظامی در سواحل مدیترانه، دشمنان را از مرزهای ایران دور کرده و دانش و سلاح و تاکتیک خود را در مواجه آشکار با صهیونیست ها که ارتش پیشرفته ای دارند و ترکیه که ایین نامه روزمره شان  را از پنتاگون می گیرد، نشان داده اند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برد موشک های ایران از مرز ۲ هزار کیلومتر عبور کرده و اهداف را با اختلاف ۱۵ تا ۳۰ متر مورد هدف قرار می دهد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در اقتصاد و خودروی ملی بسیار عقب هستیم گفت: چون در مسائل نظامی مستقیما با امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در ارتباط بودیم و هستیم، پیشرفت کردیم. داعشی ها توانستند سد امنیتی اروپا را با آن سیستم های کنترلی مدرن، بشکنند اما موفق نشدند وارد سد امنیتی ایران شوند.   
 
رضایی با بیان اینکه در اقتصاد و کشاورزی، مدیریت جهادی پیاده نشده است گفت: اقتصاد مقاومتی راهی است که بدون مدیریت جهادی تحقق پیدا نمی کند حتی فرهنگ هم برای پیشرفت، مدیریت جهادی می خواهد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: عامل خیزش مدیریت جهادی و بیداری مردم، امنیت است، باید همه جناح ها و مسئولان کشور، تصمیم جدی خود را بگیرند و آنچه خود داریم را از غیر تمنا نکنیم.
 
رضایی با بیان اینکه بازگشت به ارزش های انقلابی نقطه آغاز مباحث مدیریت جهادی است تصریح کرد: زادگاه مدیریت جهادی، جهاد است بنابراین با عملیات و ماموریت همراه است. در کانون مدیریت جهادی، قیام و خستگی ناپذیری وجود دارد.   
 
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی راه خدا، امام(ره) و رهبری است گفت: مدیریت جهادی، رقیب گردن کلفتی دارد که همان راه غرب زدگی است که در ۱۰۰ سال گذشته با هم رقابت کرده و بعضا جنگ های خونین داشته اند.   
 
فرمانده اسبق سپاه پاسداران افزود: مدیریت جهادی در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مصداق پیدا کرد. هر کجا در این راه قدم گذاشتیم، پیروز شدیم و هر کجا راه رقیب وجود داشته، حاصلش خودروی ملی شده است. شما موشک را با خودروی ملی مقایسه کنید که یکی محصول مدیریت جهادی و دیگری محصول مدیریت غربی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها