کد خبر: ۴۱۸۵۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
فروش فیلم های سینمایی در هفته چهارم نوروزی با اقبال بهتری مواجه شد و فیلم های اجتماعی هم با اقبال بهتری روبرو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در هفته چهارم اکران نوروزی اقبال بهتری مخاطبان نسبت به آثار داشتند. فیلم های کمدی صدر جدول را احاطه کرده و بعد از 4 هفته «گشت 2» به فروش نزدیک به 12 میلیارد رسید. «ماجرای نیمروز» هم با اقبال بهتری روبرو شده و سانس های فوق العاده متعددی را در سینماها به خود اختصاص داده است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش دو فیلم اجتماعی این دفتر گفت: فیلم «آباجان» با فروش 1 میلیاردو 30 میلیون تومان روبرو شد و فیلم «یک روز بخصوص» با فروش 850 میلیون تومان مواجه شد. فیلم ها با اقبال بهتری مواجه شدند و باید در رسانه ملی به این آثار توجه بیشتری شود.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم «سه بیگانه» بدون هیچ تبلیغ تلویزیونی به فروش 1 میلیارد و 700 میلیون تومان دست یافت که بسیار خوب است.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های کمدی این دفتر گفت: فیلم «خوب بد جلف» در تهران 8 میلیاردو 410 میلیون تومان فروش داشت و در شهرستان به فروش 5 میلیارد و 120 میلیون رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ 13 میلیارد و 530 میلیون تومان رسیده است. «گشت 2» در تهران به فروش 6 میلیارد و 910 میلیون و در شهرستان به فروش 4 میلیارد و 820 میلیون تومان دست یافت که در کل فروش فیلم به 11 میلیارد و 730 میلیون تومان رسید.

فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره فروش فیلم «ماجرای نیمروز» گفت: اقبال مردم همچنان نسبت به فیلم خوب است و سانس های فوق العاده متعدد در روزهای مختلف برای فیلم شکل می گیرد . فیلم هم اینک بافروش 3 میلیارد و 10 میلیون تومان مواجه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها