کد خبر: ۴۲۰۸۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به بندهای سند 2030 گفت: این سند خلاف اسلام و قوانین کشور بوده و در واقع خیانت به ملت ایران است.

به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله عابدینی عصر امروز در جمع اساتید مدارس علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری اظهار داشت: همت استاد شهید مرتضی مطهری در دوران زندگی خود، دفاع از حقایق اسلامی و معارضه و مقابله با دشمنی‌هایی بود که در عرصه فکر و اندیشه علیه اسلام مطرح می‌شد.

وی افزود: خصوصیت ممتاز استاد شهید مطهری دفاع از حقیقت و دفاع از اسلام بدون ملاحظه، بدون رودربایستی و بدون بیم و هراس بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز جوانان، دانشجویان، معلمان و کارگران اگر می‌خواهند در زمینه افکار اسلامی عمق پیدا کنند و پاسخ سؤالات خود را بیابند، باید به کتاب‌های شهید مطهری مراجعه کنند.

عابدینی اضافه کرد: تلاش شهید مطهری این بود که دانایی مردم را نسبت به اسلام بالا ببرد و خطاهایی که در طول تاریخ اسلام روی داده را از بین ببرد و در این راه هم از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی به اهمیت علم‌آموزی اشاره و بیان کرد: اهمیت علم به قدری در اسلام بالا است که هر آنچه به علم انتساب یابد هم از ارزش برخوردار می‌شود و شاهد هستیم افرادی که توفیق تحصیل مسائل دینی را نیافتند و یا نیت ترویج علوم دین مبین اسلام را دارند از این قافله عقب نمانده و با تأمین مکان، چاپ کتب آموزشی، مشارکت و کمک به تحصیل خود را به جمع منتسبان به علم می‌رسانند و این بستر برای مردم و مسؤولان شهرستان میانه هم فراهم است.

امام جمعه قزوین به انعقاد معاهده ننگین 2030 اشاره و عنوان کرد: این سرعت عمل در اجرایی کردن سند حتی برای یونسکو و غربی‌ها تعجب‌آور بوده به‌گونه‌ای که از عملکرد ایران قدردانی شده است.

عابدینی ادامه داد: این سند مقابل مبانی اسلامی و انقلابی بوده که بدون مصوبه مجلس و دیگر نهادها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بندهای سند 2030 خلاف اسلام و قوانین کشور بوده و در واقع خیانت است، مطرح کرد: نگاه لیبرالی و نئولیبرال در موضوعات مختلفی همانند آموزش و پرورش، کودک و خانواده و زن و مرد اشتراکاتی با اسلام دارد اما تناقضاتی هم در بین این دو است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها