کد خبر: ۴۳۲۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۲ آبان ۱۳۹۶
انتخاب دو شاگرد سابق به عنوان بهترین مربی و بازیکن جهان باعث شد تا سرمربی تیم ملی در پیامی فیس بوکی این عنوان را به آنها تبریک بگوید.
به گزارش پایگاه 598، در شرایطی که شب گذشته بهترین های فوتبال جهان در سال 2017 از سوی فیفا در مراسمی زیبا و دیدنی انتخاب و معرفی شدند کارلوس کی روش در جدیدترین پیام فیس بوکی خود کسب عنوان بهترین مربی و بازیکن دنیا را به زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو شاگردان سابق خود در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال تبریک گفت.
 
در متن پیام فیس بوکی کارلوس کی روش آمده است:«درود بر کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان که برنده های شایسته بهترین مربی و بازیکن سال 2017 فیفا بودند. با فصلی فوق العاده در رئال مادرید آنها شایسته این عنوان بودند. خوشحالم می بینم رای مربیان و بازیکنان لیگ ایران هم به این انتخاب نزدیک بود و با نتیجه کلی هم خوانی داشت. این نظر شخصی من بود که به این دو نفر رای بدهم آن هم بعد از فصل فوق العاده ای که در 2016-2017 گذراندند، مبارک باشد».
 
در خبرها آمده بود که کارلوس کی روش در بخش نظرخواهی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به کریس رونالدو و زین الدین زیدان رای داده اشت ضمن این که سیدجلال حسینی نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی همین رای را داده بود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها