کد خبر: ۴۳۳۳۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۶
سخنگوی دولت امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران یک خبر خوش برای دو‌ باشگاه پرسپولیس و استقلال داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز (سه‌‌شنبه 9 آبان) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران که در محل بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس‌جمهور، گفت: 200 میلیارد تومان از اعتبارات جاری و 200 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای حل موضوع آسیب‌های اجتماعی پیش‌بینی شده بود که سازمان برنامه 100 درصد آن را تخصیص داد.

وی افزود: تسویه بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد و کارگروهی در این خصوص  تعیین شده و نخواهیم گذاشت این دو باشگاه در تسویه بدهی دچار‌ مشکل شوند، دولت تسویه بدهی دو‌ باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر عهده گرفت.

نوبخت با اشاره به برنامه‌های دولت برای تعیین تکلیف یارانه‌‌های نقدی، تصریح کرد: مجلس هر تصمیمی در قبال یارانه‌ها بگیرد، با اعلام نظر دولت آن را اجرا می‌کنیم.

وی درباره تحریم «کاتسا» از سوی آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: هر تصمیمی کارگروه تعیین شده در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ کند، متناسب با آن برخورد می‌کنیم. کشوری نیستیم که با تشر آمریکا درباره تحریم خودمان را ببازیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره میزان دقیق بودجه بخش دفاعی و نیروهای مسلح در سال آینده، افزود: پیش‌نویس بودجه 97 هنوز آماده نشده که بخواهیم بگوییم بودجه نیروهای مسلح چقدر است.

نوبخت ادامه داد: برای جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور تصمیم بی‌سابقه‌ای بود که شب گذشته در جلسه سران قوا گرفته شد و برنامه‌ریزی مدونی برای آن‌ خواهیم داشت.

وی درباره فعالیت منتخب زرتشتی شورای شهر یزد نیز گفت: اقلیت‌های زرتشتی از حقوق شهروندی برخوردارند، دنبال اقدامات اثربخش برای حل این موضوع هستیم. رئیس‌جمهور به وزیر کشور در جلسه قبلی هیئت دولت دستور رسیدگی به این موضوع را داده که امیدوارم مشکل حل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جوزی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
۰
۰
و البته بد برای ملت
تا کی باید اولویت های هزینه ای فارغ از ضرورت هایی تعیین بشود که با عدالت سازگاری ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها