أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۱۵۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۷ دی ۱۳۹۷
مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAF World) ، در پیام تازه خود در صفحه رسمی اینستاگرامش، از توقف چاپ سررسید و تقویم در "بانک ملت" حمایت کرد و با اعلام کمپینی از هم میهنان فعال در فضای مجازی اینستاگرام خواست که به صفحه اینستاگرام بانک ملت مراجعه کرده و از این حرکت با لایک کردن (علامت قلب) حمایت خود را اعلام نمایند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نمایه بانک ، با اعلام بانک ملت، مبنی بر توقف چاپ سررسید و تقویم در سال 98 ، و باز نشر این خبر در رسانه ها "مجمع فعالان زیست محیطی جهان"، این انتخاب "بانک ملت" را اتفاقی فرخنده دانست و از آنجا که "بانک ملت" با متوقف کردن چاپ سررسید و تقویم از سال گذشته و ادامه این تصمیم در سال 98 ، ملاحظات زیست محیطی را نیز در تصمیماتش دخیل کرده و پایبند به انجام مسئولیت های اجتماعی نیز است تا در مصرف کاغذ و هزینه های غیر ضروری در سازمان خود صرفه جویی را لحاظ کند، مورد توجه و وثوق نهادهای مردمی زیست محیطی قرار گرفته است.

بازتاب این تصمیم در جامعه و رسانه ها، که در راستای فرهنگ سازی برای توجهات زیست محیطی بوده، سبب شد تا مجمع فعالان زیست محیطی در کمپینی در حمایت از این حرکت مثبت و سازنده بانک ملت، خواستار حمایت تمامی ایران دوستان از این حرکت بانک ملت شود. باشد که این نوع تصمیم گیری ها در عرصه مدیریت بانکی کشور، راه را برای توسعه تفکرات سازنده و خلاق اینچنینی هموارتر از پیش کند.

مجمع فعالان زیست محیطی جهان (EAF World) که هدفش افزایش نیروی مردمی فعالان و حامیان محیط زیست و حیوانات در جهان به ویژه در بین هم میهنان است، به عنوان بزرگترین شبکه زیست محیطی ایران با بیش از هزاران عضو فعال در تمامی استان ها و شهرهای کشور و چندین کشور دیگر خارجی بدنبال یکپارچه سازی و مسئولیت بخشیدن به تک تک مردم است.
بخشی از کارنامه درخشان این مجمع عبارت است از ؛

1. بزرگترین شبکه زیست محیطی ایران
2. دارای پر مخاطب ترین پیج اینستاگرامی زیست محیطی ایران
3. جزو سه سایت پر بازدید و پر مخاطب زیست محیطی ایران از دیدگاه گوگل
4. دارای اعضای فعال در سه قاره جهان
5. پیشرو در زمینه آموزش های زیست محیطی
6. اولین ایست بازرسی فعالان محیط زیست در ایران
7. دارنده گواهینامه افتخاری از مخترعان ایران
8. دارنده چندین گواهینامه بین المللی از موسسه بین المللی پالس بی نهایت
9. اولین استارتاپ درون مدرسه ای در ایران
10.شرکت در رویداد جهانی TEDX به عنوان سخنران برتر جهانی
11. شرکت در مصاحبه های متعدد صدا و سیما
12. مجمع برتر در احیاء دریاچه ارومیه
13. بنیان گذار آکادمی بین المللی علوم و تحقیقات زیست محیطی
14. بنیان گذار دوشنبه های بدون گوشت در ایران
و صدها فعالیت کوچک دیگر …

این NGO  توسط دو برادر به نام های صابر و یاسر محمدی با اهداف سبز و دوستدار محیط زیست  پایه گذاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها