أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۲ فروردين ۱۳۹۸
استاندار کرمانشاه از محاطره سیل 30 روستای روانسر خبر داد و گفت: هفت روستا از این تعداد تا حدودی تخلیه شده است.
به گزارش پایگاه 598، هوشنگ بازوند صبح امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین فعالیت سامانه بارش‌زا حاکم بر جو استان، اظهار داشت: باران همچنان با شدت و ضعف در استان می‌بارد و موج بارش‌زا جدیدی ساعت هشت صبح وارد جو منطقه شده و پیش‌بینی می‌شود تا حدود ساعت 10:30 دقیقه همچنان بر جو استان حاکم باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون مشکل چشم‌گیر و قابل‌ذکری به جزو آبگرفتگی معابر و کوچه‌ها در شهر کرمانشاه رخ نداده است، افزود: آب چند مورد آبگرفتگی به داخل منازل داشتیم که سریعا با کمک نیروهای امدادی برطرف و آب فروکش شده است.

وی  از محاطره سیل 30 روستای روانسر خبر داد و گفت: هفت روستا از این تعداد تا 70 تا 80 درصد تخلیه شده است.

بازوند با تشکر از همکاری مردم و رسانه‌های درخصوص اطلاع‌رسانی به موقع، گفت: اگر مردم کار ضروری ندارند در منزل بمانند و ازترددغیرضروری در سطح معابر خودداری کنند.

وی به آمادگی گرو‌ه‌های امدادی از نظامی و انتظامی گرفته تا هلال احمر و اورژانس در استان اشاره و بیان کرد: 50 جلسه مدیریت بحران با بیش از 600 مصوبه در سطح استان برگزار شده و آمادگی و هماهنگی خوبی در بین نیروهای سپاه، ارتش، هلال احمر، آتش‌نشانی، دهیارها و ... برای مقابله با این بحران در جریان است.

بازوند ضمن تشکر از همکاری مردم از شهروندان خواست برای گرفتن عکس و سلفی به حاشیه رودخانه‌ها که در معرض طغیان هستند به‌خصوص قرسو کرمانشاه نروند.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه ادامه داد: سیل پدیده‌ای قدرتمند است و تجربه نشان داده بیشتر تلفات انسانی ناشی از بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ضروری بوده است.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها