يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۰۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
از سوی فرمانداری آبادان؛
بنا بر تصمیم فرماندار ویژه آبادان فردا شنبه ۳۱ فروردین‌ماه تمامی مدارس، مهدهای کودک و مراکز آموزش عالی تعطیل اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فرماندار ویژه آبادان عصر امروز در نشست مدیریت بحران این شهرستان که در اروندکنار برگزار شد، تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و پیش دبستانی و نیز مراکز آموزش عالی آبادان، اروندکنار و چوئبده در روز شنبه ۳۱ فرودین‌ماه را مصوب کرد.

این تصمیم در پی اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان آبادان در روز جمعه به مدت سه روز به دلیل احتمال سیلاب ناشی از بروز مد اکبر اتخاذ شده است.

به دلیل پیش‌بینی مد غیر طبیعی و بالا آمدن سطح آب رودخانه اروند رود، از امروز جمعه در شهرستان آبادان وضعیت فوق العاده اعلام شد و از اهالی حاشیه رودخانه‌های اروند و بهمنشیر خواسته شده هوشیار باشند، زیرا احتمال وقوع مد اکبر وجود دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها