کد خبر: ۴۵۸۲۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۶ تير ۱۳۹۸
ستاد مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی روز ۱۲ تیر ماه چهارمین جشنواره بین‌المللی و جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی را برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دبیرخانه این جشنواره، اسماعیل آجرلو- دبیر این ستاد - ضمن اعلام این خبر افزود: برای چهارمین سال پیاپی جشنواره و همایش بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی در روز ۱۲ تیرماه و همزمان با روز ملی افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

آجرلو افزود: امسال این رویداد علمی- هنری در قالب «جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی» طراحی و اجرا می‌شود. بدین ترتیب که در هر یک از گرایش‌های هنری، حقوقی و علمی، تولیدات تلویزیونی، رسانه‌های اجتماعی، فعالان سیاسی – اجتماعی، کارگروه‌های تخصصی در دبیرخانه تشکیل شده و به رصد و شناسایی افراد شاخص در زمینه مقابله با حقوق بشر آمریکایی می‌پردازد و سپس در قالب جایزه و نشان ملی معرفی و تقدیر می‌شود.

آجرلو با قدردانی از همه کارشناسانی که در شناسایی فعالیت‌ها و افراد شاخص و جوان مدنظر با دبیرخانه جایزه ملی حقوق بشر آمریکایی همکاری نموده‌اند به شکل ویژه حوزه هنری انقلاب اسلامی مرکز و البرز، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، قرارگاه رسانه‌ای مناسبت‌های انقلاب اسلامی صدا و سیما، مرکز وکلای قوه قضاییه را مورد اشاره قرار داده و تقدیر کرد.

چهارمین همایش بین‌المللی و اولین جایزه ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» روز ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ در تهران، تالار اجتماعات حوزه هنری برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها