أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۷۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۲ تير ۱۳۹۸
امام‌جمعه موقت قزوین:
امام‌جمعه موقت قزوین گفت: با پخش یک فیلم از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و نمایش خرابکاری، داد برخی از مسئولین بلند شد که چرا به دولت توهین می‌کنید در پاسخ به آنان باید گفت که چرا وقتی‌که مردم در صف مرغ بودند و روزنامه‌های عربستان عکس و اخبار آن را منتشر می‌کردند خم به ابرو نیاوردید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا منطقه قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: بیشتر از یک سال است که دولت و رئیس‌جمهور قلدر آمریکا از برجام خارج شدند و جلوی چشم جهانیان چهار سال زحمت و تعهدات را رها کرد. وی ادامه داد: سایر کشورهای اروپایی حاضر در برجام نیز عنوان کرده بودند که در برجام می‌مانند و درنهایت مشخص شد که آن‌ها نیز فقط وعده و وعید می‌دهند و معلوم نیست که چه زمانی بر وعده خود جامه عمل می‌پوشانند؛ کشورهای اروپایی در این اواخر عنوان کردند که ایران حسابی بازگشایی و پول‌های خود را به آن واریز کند تا از این طریق غذا و دارو خریداری کرده و از این حساب پرداخت کنند، در حقیقت قصد داشتند «نقد در برابر غذا» را اجرایی کرده و بلایی که بر سر عراق آورده بودند را دوباره تکرار کنند.


اروپا علی‌رغم وعده، کشورمان تهدید کرد

امام‌جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: شورای امنیت ملی کشور به این نتیجه رسید که یک گام از تعهدات برجام کنار بکشد و از 60 روز گذشته این تصمیم را اعلام کرد و درنهایت از برجام کنار کشید و این در حالی بود که دولت‌های آلمان، انگلیس و فرانسه نیز علی‌رغم وعده، کشورمان را تهدید کرده بودند ولی این تهدیدها مؤثر واقع نشد و ایران گام دوم را برداشت.

حجت‌الاسلام قابل تصریح کرد: امروز دوباره به مواضع انقلابی و سنگر مقاومت بازگشتیم و دیدیم که دشمنان چگونه از این بازگشت عصبانی هستند و برای ایران نیز آشکار شد که اروپاییان به‌صورت زیرپوستی با آمریکا قرارداد داشته‌اند.

وی بیان کرد: همه ما و دولتمردان متوجه شدیم که درسی که مقام معظم رهبری دادند و فرمودند که باید مجلس، حوزه علمیه، جوانان و دولت انقلابی باشند و همه در سنگر انقلاب و مقاومت مقابل دشمن بایستیم درست است و باید بدان عمل کنیم.

مردم در انتخاب نمایندگان هوشیار باشند

حجت‌الاسلام قابل تشریح کرد: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم، از مردم می‌خواهیم که هوشیار باشند و با چشمان باز انتخاب کنند چراکه در مجلس گذشته افرادی وارد آن شدند که در مقابل گرانی و احتکار عکس‌العملی نداشته و به‌جای حمایت از حقوق مردم به فکر حقوق‌های نجومی خود بوده و برای رفع حصر سران فتنه و تصویب قانون FATF نامه می‌نوشتند و از استان قزوین نیز نمایندگانی آن را امضا کردند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران ایران 40 سال است که پای انقلاب فداکاری کرده است، تصریح کرد: به دولتمردان تذکر می‌دهیم که مردم را با صف مرغ و گوشت و مثال آن به بازی نگیرند چراکه این مردم صبور بوده و این انقلاب را با فداکاری و از خودگذشتگی و تقدیم جوانانشان رقم‌زده و حفظ کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت قزوین یادآور شد: با پخش یک فیلم از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و نمایش خرابکاری، داد برخی از مسئولین بلند شد که چرا به دولت توهین می‌کنید در پاسخ به آنان باید گفت که چرا وقتی‌که مردم در صف مرغ بودند و روزنامه‌های عربستان عکس و اخبار آن را منتشر می‌کردند خم به ابرو نیاوردید.

باورهای مردم به بازی گرفته نشود

وی با اشاره به اینکه اتکا انقلاب به مردم است و نباید با باورهای مردم بازی شود، گفت: از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که با اختلاس‌گران برخورد می‌کند؛ این در حالی است که این برخورد فریاد برخی از افراد را درآورده است و عنوان کرده‌اند که قوه قضائیه جناحی برخورد نکند؛ در پاسخ به این افراد باید گفت که قوه قضائیه این برخورد را از خودش و کنار گذاشتن 60 قاضی آغاز کرد و هیچ قاضی در ابتدا نمی‌پرسد که تو اهل کدام جناحی بلکه می‌پرسد که چقدر و از کجا اختلاس کرده‌ای.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها