يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۱۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۳۰ تير ۱۳۹۸
دهمین کارگاه تضارب حُولِ نظریه فقهی تَعَرُّف روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ ذوالقعده ۱۴۴۰ از ساعت ۸ صبح در شهر مبارک قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه، در مباحثاتِ هفته دهم این کارگاه، تصویر نظریه تَعَرُّف در مقایسه با تصویر نظریه توانمند سازی و کاهش فقر و تصویر نظریه فرا تسهیلگری بررسی می گردد.

نظریه تَعَرُّف و سایر نظریات فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی بر اساس چارچوب سه بخشی الگوی ساخت (شامل: تعریف، تصویر و تصمیم) تبیین و بر اساس چارچوب الگوی تفصیل قابلیت عملیاتی می یابد.

شایان ذکر است که محورهای نظریه تَعَرُّف در بخش تعریف ۱۹ بخش، در بخش تصویر ۱۳ بخش و در بخش تصمیم ۵۰ بخش است. همچنین ویرایش سوم نقشه قرار گاه تَعَرُّف به ۹ مسئله مرتبط با حوزه محرومیت زدائی پاسخ می دهد. انتهای پیام

more...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها