يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۲۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۳۰ تير ۱۳۹۸
انتخابات فدراسیون کشتی با عدم احراز صلاحیت امیررضا خادم و عباس جدیدی برگزار شد. هرچند امیررضا خادم از انجام مصاحبه خودداری می‌کرد، با انتشار متنی در یکی از پیج‌های اینستایی خود به بعضی سؤالات که این روز‌ها ذهن علاقه‌مندان کشتی را درگیر کرده، پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، این نخستین و تنها واکنشی است که از سوی این چهره سرشناس و معاون مستعفی وزیر ورزش بعد از انتخابات کشتی منتشر شده است. امیررضا خادم که معاونت مسعود سلطانی فر را در وزارت ورزش برای مدتها برعهده داشت و با کناره‌گیری از وزارتخانه، حکم مشاور وزارت کار را گرفت و بلافاصله در انتخابات کشتی ثبت‌نام کرد، در قسمتی از نوشته‌اش آورده است: «برای چند نفر می‌شود توضیح داد؟! ۱۰ نفر؟! ۱۰۰ نفر؟! ۱۰۰۰ نفر؟! مگر می‌شود برای میلیون‌ها ایرانی که به چهره یا نام، یکی مثل من را می‌شناسند نشست و توضیح داد؟! به‌فرض که شد؛ در وضعیتی که روزی نیست از یک گوشه، خبر نوعی از فساد، آن هم توسط افرادی که تا دیروز جانماز آب می‌کشیدند، به گوش می‌رسد و مردم دیگر نه اطمینان به مجرمیتِ محکومین دارند و نه مطمئن به سلامتی مدعیان و مروجین تقوا هستند! چه فایده‌ای دارد، از اتفاقی گفت که خودم هم هنوز نمی‌دانم واقعاً علتش چه بود!

واکنش جنجالی امیر خادم بعداز انتخابات کشتی

مطالبی مطرح بود، چون مستندی مغایر با توضیحات من نداشت همگی رفع ابهام شد و البته گفته شد ابهامات دیگری هم هست، اما بابت آن مستندی که امکان توضیح و دفاع برایم فراهم کند ارائه نشد، اما حکم صادر شد و گفتند که در انتخابات کشتی «صلاح نیست ورود کنی! ممکن است برایت حاشیه درست شود! اینجا را بی‌خیال شو؛ ولی اگر برای جای دیگری استعلام درخواست شود، ۴۸ ساعته صلاحیت ات را می‌دهیم! چون صلاحیتت رد نشده؛ فقط احراز نشده؟! در ضمن پیشنهاد می‌کنیم خودت انصراف بده که حرف و حدیث درست نشه!»

همه داستان همین بود. البته من هم راضی به انصراف نشدم و همچنان به دنبال…! آیا توضیح اتفاقاتی که واقعاً نمی‌دانم چه توصیفی برایش ارائه دهم، چیزی را تغییر می‌دهد؟! در خصوص نقش وزارت ورزش هم…!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها