يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۲۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۳۰ تير ۱۳۹۸
دوچرخه سواران از یکم مرداد می‌توانند برای تسهیل در تردد خود از مترو استفاده کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که از طرح ورود دوچرخه به مترو می‌گذرد و مسئولان می‌گویند که اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان بویژه دوچرخه سواران همراه شده است.

اجرای این طرح فرصتی را برای دوچرخه سواران فراهم کرد تا در روزهای تعطیل برای تسهیل در عبور و مرور خود از مترو استفاده کنند.

حالا برخی خبر‌ها حاکی از آن است که دوچرخه سواران نه تنها در روز‌های تعطیل بلکه از ساعت ۲۰ هر شب می‌توانند از مترو برای تسهیل در ترددشان استفاده کنند.

گفته می‌َشود این طرح از اول مرداد ماه اجرا می‌شود و سفر ترکیبی مترو و دوچرخه در کاهش آلودگی هوای شهر تهران نقش چشمگیری خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها