يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران برای تسلیم پیام مکتوب رئیس جمهور ایران به رئیس جمهور فرانسه به پاریس سفر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور عازم پاریس شد.

«سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که عراقچی در این سفر پیام مکتوب روحانی را تسلیم «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه خواهد کرد.

این در حالی است که «امانوئل بون»، مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا به تهران سفر کرده بود تا با مقامات ایران درباره حفظ توافق هسته‌ای گفت‌وگو کند.

سفر امانوئل بون به تهران، دومین سفر او به ایران در یک ماه گذشته است و امانوئل ماکرون نیز چهار گفت‌وگو با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و دو گفت‌وگو با حسن روحانی در خصوص برجام داشته است. 

مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه در تهران عنوان کرده بود:«امانوئل ماکرون به دنبال دستیابی به ابتکارات مشترک برای ایجاد آتش بس در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران بوده و معتقد است که این اقدام به کاهش تنش‌های رو به تزاید در منطقه منجر خواهد شد.» (جزئیات بیشتر)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها