يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۳۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
مربی گردان سایبری بقیت الله از غیر فعال شدن صفحه رسمی گروه شایعه پراکنی آمد نیوز در اینستاگرام خبر داد.
به گزارش پایگاه 598،  الیاس غریب زاده ظهر امروز به خبرنگار فارس اظهار داشت: از زمانی که ندای رهبری در خصوص ورود جوانان آتش به اختیار در عرصه کار فرهنگی به گوشمان رسید خیلی جدی تصمیم گرفتیم در بعد سَلبی ورود کنیم و دشمن را از فضای مجازی برانیم و بتارانیم.
 
صفحه رسمی اینستاگرام آمد نیوز توسط جوان اهل هشتبندی میناب از دسترس خارج شد

این جوان که شغل اصلی خود را کشاورزی اعلام کرد افزود: در ایام فراغت از کشت و کار و زراعت با تعدادی از جوانان دیگر در استان های مختلف گروهی سایبری تشکیل داده ایم و به عملیات مشترک علیه منتشرکنندگان دروغ و شایعه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: در سحرگاه امروز پیغامی از طرف اینستاگرام دریافت کردیم که در آن اظهارات ما علیه صفحه رسمی آمد نیوز مبنی بر نفرت پراکنی مکرر، مورد تایید قرار گرفته بود و به همین دلیل این شرکت، حساب رسمی این گروه خبری را با ۹۲۱ هزار دنبال کننده مسدود نموده است.

مربی گردان سایبری بقیت الله افزود: صفحات زیادی از مجموعه های دروغ پراکن تاکنون به این وسیله از دسترس خارج شده اند که آخرین نمونه آن صفحه علی جوان‌مردی مجری و خبرنگار ارشد صدای آمریکا با بیش از ۳۲۰ هزار دنبال کننده بوده است که برای مدت طولانی از دسترس خارج شده بود.

غریب‌زاده افزود: همچنین صفحه سرین بدیعی از ضدانقلاب هایی که پدرش رییس ساواک قم بوده است توسط همین تیم از دسترس خارج شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها