أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۳۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس روز یکشنبه از تدوین طرحی برای بازگشت الزامی اعضای خانواده‌های مدیران و مسئولان به کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس روز یکشنبه از تدوین طرحی برای بازگشت الزامی اعضای خانواده‌های مدیران و مسئولان به کشور خبر داد. به گفته نقوی حسینی، براساس این طرح دو فوریتی، اعضای درجه یک خانواده مسئولان سیاسی و حرفه‌ای کشور، شامل همسر و فرزندان آنها باید به داخل کشور برگردند، در غیر این صورت سه‌ماه پس از تصویب این قانون اگر این اتفاق نیفتاد، آن مسئول باید از سمت خود استعفا دهد. براساس این طرح، ماموران دولتی و دانشجویانی که بورسیه تحصیلی وزارت علوم هستند و اساتیدی که فرصت مطالعاتی دارند از این قانون مستثنی می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها