يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۶۱۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۹     ۳۰ آبان ۱۳۹۸
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارت سوخت و سهمیه سوخت به همه خودرو‌ها بدون توجه به تعداد خودرو‌های مالکان تعلق می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، متن اطلاعیه شماره ۶ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را در زیر می‌خوانید:

به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند، برخی اخبار منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودرو‌های مالکان دارای چند خودرو صحت نداشته و سهمیه سوخت فعلا به کارت سوخت تمامی خودرو‌ها تعلق می‌گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

سهمیه سوخت آبان ماه تمامی مالکان خودروها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، در کارت‌های سوخت شخصی آن‌ها ذخیره شده و در ماه‌های بعد قابل استفاده خواهد بود.

دفاتر پلیس +۱۰ و باجه‌های معطله پست در روز‌های پنج شنبه و جمعه برای خدمات رسانی به مردم باز هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها