کد خبر: ۴۶۵۴۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۱۳ دی ۱۳۹۸
امام جمعه شهرری با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: با این شهادت مالک اشتر رهبری و سردار رشید اسلام و ایران راه مبارزه، جهاد و شهادت تعطیل نمی‌شود و با قدرت ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حادثه دلخراش و داغ سنگین شهادت سردار رشید اسلام و مالک اشتر رهبری قاسم سلیمانی را که به حق افتخار اسلام و انقلاب بود را به امام زمان(عج)، رهبری و مردم تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه سردار برومند ایران که عمری را در میدان‌های جهاد و مبارزه گذرانده، حیف بود در بستر بمیرد، ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی حوادثی نظیر این حادثه و بالاتر از آن را داشته‌ایم و هرگاه پرچمی از دست سرداری افتاد همرزم دیگری آن را به دست گرفت.

امام جمعه شهرری با تأکید بر اینکه راه جهاد، مبارزه و شهادت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ما امام(ره) را که مصیبت سخت و جانکاهی بود را از دست دادیم و خداوند مقام معظم رهبری شاگرد و خلف صالح امام راحل(ره) را برای ملت قرار داد و راه شهادت و جهاد هرگز تعطیل نمی‌شود.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود، افزود: در یک نظرسنجی سید حسن نصراله و قاسم سلیمانی از چهره‌های محبوب و بین المللی معرفی شدند که سردار غیور ما در جبهه مقاومت، فلسطین و حزب الله لبنان محبوبیت داشت و در عراق و سوریه یک پایگاه مردمی داشت.

وی با اشاره به تربیت بیش از یکصدهزار نیروی تربیت شده حشدالشعبی به دست سردار سلیمانی، تصریح کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا از این حرکت تروریستی خود سیلی محکمی خواهد خورد و انتقام در این حوادث مرز نمی‌شناسد و هر جا بتواند انتقام خواهد گرفت.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه آمریکا به یکی از سربازان خود که بیش از ۲۷۰۰ عراقی را کشته ۳۷ مدال در مقاطع مختلف اعطا کرده است، یادآور شد: مردم عراق باید بدانند اکنون بهترین فرصت است تا نیروهای مؤذی، شرور و جانی آمریکایی که به هیچ کس رحم نمی‌کند بیرون و سرزمین خود را از لوس آن‌ها پاک کند.

حجت الاسلام شاهچراغی با بیان اینکه حشدالشعبی به خاطر فرمانده خود ساکت نخواهد ماند، ابراز داشت: آمریکایی‌ها می‌دانند ایران اسلامی عربستان و پاکستان نیست که با یک تشر عقب نشینی کند و عراق و افغانستان نیست که مقامات آمریکایی مثل حیوان سرشان را پایین بیندازند و وارد خاک کشور شوند.

وی با یادآوری رهبری شجاع، هوشیار و مقتدر که به رئیس جمهور آمریکا می‌گوید هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: این بیانات در مورد کسی است که دنیا از او هراس دارد و ایران با چنین رهبری یا سخنی نمی‌گوید یا اگر بیان کرد به مقام عمل می‌نشاند و خون پاک شهیدان ثمره خواهد داد.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به گرامیداشت سالروز شهدای ۱۸ دی‌ماه و قیام ۱۹ دی قم گفت: انقلاب با دو حرکت گوش به فرمان رهبری و هدایت‌های امام امت و بصیرت و آگاهی به دست ما رسیده است و برای ادامه و تداوم آن به این دو عنصر نیاز جدی داریم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها