يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
ملی‌پوشان هندبال ایران پیش از دیدار مقابل کویت صحنه‌ای جذاب را در سالن سعدعبدالله رقم زدند.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی هندبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان مقابل کویت قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران پیش از شروع مسابقه و در مراسم ابتدایی این دیدار، هنگام خواندن سرود ملی کشورمان به سبک سربازان رو به پرچم ایران سلام نظامی دادند.

این صحنه در سالن پر از تماشاگر سعدعبدالله کویت موجب تعجب همه هواداران شد. ملی‌پوشان ایران با این حرکت نشان دادند که سرباز وطن هستند و برای بالا بردن پرچم سه رنگ ایران در هر نقطه‌ای از جهان خواهند جنگید.

تیم ملی هندبال ایران امروز در دومین مسابقه خود در دور دوم این پیکارها از ساعت 18:30 مقابل قطر صف آرایی خواهد کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها