يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۶۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
بر اثر ضربه شدید خودروی دیپلمات آمریکایی در شهر اسلام آباد یک بانوی پاکستانی جان خود را از دست داده و ۵ نفر نیز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از داون نیوز، بی توجهی دیپلمات‌های آمریکایی به قوانین راهنمایی و رانندگی در پاکستان باز هم فاجعه آفرید.

بر اثر برخورد خودروی یک دیپلمات آمریکایی با یک خودروی پاکستانی یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

علت این حادثه انحراف واضح خودروی دیپلمات آمریکایی از مسیر خود بوده است و به دلیل شدت ضربه وارده یک بانوی پاکستانی در دم جان خود را از دست داده است.

پلیس پاکستان ضمن دستگیر کردن راننده پاکستانی خودروی دیپلمات آمریکایی اعلام کرده است: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سفارت آمریکا در پاکستان خودروی کارمند خود را تحویل گرفته ولی تاکنون واکنشی نسبت به این حادثه نداشته است.

اعضای خانواده قربانی این حادثه اعلام کرده‌اند: سرعت بسیار زیاد خودروی لندکروز آمریکایی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی علت اصلی این حادثه بوده است.

اتباع آمریکایی پیش از این نیز در پاکستان مشکل آفرین شده‌اند و رانندگی آنها پس از استعمال مشروبات الکی جان چندین شهروند پاکستانی را گرفته است.

در تمام موارد قبلی دولت آمریکا بدون توجه به حقوق شهروندان پاکستانی با اعمال فشار بر دولت اسلام آباد اتباع خود را از این کشور خارج کرده‌اند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها