يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۱۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص شناسنامه افرادی که محل مهر انتخاباتشان پر شده است توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه 598، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس اظهار کرد: افرادی هستند که ممکن است محل درج مهر انتخابات آن‌ها در شناسنامه شان پر شده باشد و جا برای زدن مهر جدید نداشته باشد.

او در ادامه با اشاره به اینکه داشتن شناسنامه برای دادن رای الزامی است، افزود: این افراد با مطرح کردن این موضوع، به ستاد انتخاباتی که مراجعه کردند می‌توانند یک برگه جدید برای محل مهر انتخابات به شناسنامه خود اضافه کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال مطرح کرد: بعضی اوقات هم در صورت نبود جا، در صفحه جایگزین در شناسنامه مهر شرکت در انتخابات زده می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها