يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۵۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتایج آزمایش‌های ۳ نفر مشکوک به بیماری کرونا در این استان منفی اعلام شده است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: بعد از انجام آزمایش‌های ۳ نفر مشکوک به ویروس کرونا و ارسال به تهران، نتیجه آزمایش‌های ارسال شده منفی اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی نشده است، عنوان کرد: اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر مرگ یک پیرزن ۶۶ ساله به دلیل ویروس کرونا صحت ندارد بلکه دلیل مرگ این پیرزن عفونت ریوی و بیماری‌های زمینه‌ای بوده است.

یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه داروخانه‌های استان زیر ذره بین نظارت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی هستند، افزود: هیچ گونه تخلفی قابل گذشت نیست و در این زمینه بدون ملاحضه ورود و برخورد می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عدم عرضه کالا‌های بهداشتی مانند ماسک را به منزله احتکار دانست و ادامه داد: نظارت بر فعالیت داروخانه‌ها تشدید می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها