يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۵۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
یک مرد ۲۵ ساله با تیراندازی در بازاری در تگزاس موجب مجروح شدن ۷ نفر شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا از سایت خبری فاکس ۲۴ هوستون، یک مرد ۲۵ ساله با تیراندازی در یک بازار محلی در شمال استان هریس تگزاس موجب مجروح شدن ۷ نفر شد.

کلانتر اد گونزالز می‌گوید خوزه مانوئل گوئرو ریس، ۲۵ ساله، به مورد حمله قرار دادن وحشیانه مردم و ارتکاب جنایت در روز روشن متهم شده است.

این حادثه در حوالی مرکادو سابودومینگو در حدود ساعت ۷ بعد از ظهر رخ داده است. همزمان با این رخداد یک جشن رقص زنده با حضور چندین خانواده و کودکان در حال برگزاری بود.

به گفته کلانتر گونزالز، یک شاهد عینی گزارش داده است که فردی را با اسلحه دیده و سپس صدای شلیک شنیده است.

کلانتر گونزالز می‌گوید که به پای یک نفر گلوله شلیک شده است، و پس از آن گلوله از روی زمین کمانه کرده و چند نفر دیگر را مورد اصابت قرار داده است.

در مجموع ۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند، اما مقامات می‌گویند که هیچ کس به طور جدی آسیب ندیده است.

کلانتر گونزالز اظهار می‌کند که در زمان تیراندازی، مأموران پلیس در منطقه حضور گسترده‌ای داشته و سریعا کنترل اوضاع را به دست گرفتند. همچنین شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد سلاح مذکور غیر مجاز بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها