يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۵۴۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی وزارت خارجه به ادعای آمریکا در مورد رابرت لوینسون پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جماران: سخنگوی وزارت خارجه به ادعای آمریکا در مورد رابرت لوینسون پاسخ داد.

موسوی:

بنا بر اسناد معتبر، نامبرده سال ها قبل خاک ایران را به مقصد نامعلومی ترک کرده و وزیر امور خارجه وقت آمریکا هم به این واقعیت اذعان کرده است.

جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر نهایت تلاش خود را برای بدست آوردن مستنداتی درباره سرنوشت دقیق آقای لوینسون پس از ترک ایران به عمل آورده ولی هیچگونه نشانه ای از زنده بودن وی بدست نیاورده است.

اگر برای آمریکا فوت ایشان قطعی شده است می تواند بدون بهره برداری سیاسی و تلاش برای سوءاستفاده از عواطف خانواده لوینسون این موضوع را اعلام نماید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها