أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۸۶۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب و اعلام کرد پس از پایان تصویربرداری سریال «ایل دا» به صورت خودخواسته خود را قرنطینه کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سیمافیلم، راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون درباره شایعه ابتلایش به بیماری کرونا گفت: به دلیل اینکه پیش از این سابقه بیماری تنفسی داشتم ترجیح دادم در بازگشت به تهران برای تعطیلات نوروز «قرنطینه خودخواسته» را به دور از خانواده‌ام و برای حفظ سلامتی آن‌ها انجام دهم. در این مدت با مشورت پزشک در خانه هستم و خدا را شکر در حال حاضر مشکلی ندارم و آماده ادامه کار هستیم که قسمت‌های روز‌های ابتدایی آغاز دفاع مقدس در سریال «ایل دا» را تصویربرداری کنیم و به محض آماده شدن شرایط به خرم آباد باز خواهیم گشت.

راما قویدل: کرونا ندارم

وی اضافه کرد: در این روز‌ها به جز چند تن از دوستانم و مرکز سیمافیلم با کسی وضعیتم را مطرح نکردم، زیرا مطمئن نبودم و معتقدم فرد اگر اراده کند می‌تواند از عهده مشکلات و سختی‌ها برآید. ترجیحم این بود که این بحث عمومی و رسانه‌ای نشود که متاسفانه رسانه‌ای شد و عده‌ای تصور کردند بنده دچار بیماری کرونا شده‌ام.

این کارگردان تلویزیون در پایان اظهار امیدواری کرد که این این شرایط هر چه زودتر پایان یابد و دوباره شاهد فعالیت و جنب و جوش همه مردم در جای‌جای کشور عزیزمان باشیم.

روز گذشته ۹ فروردین کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از ابتلای راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون به کرونا خبر داده بود.

قویدل کارگردانی سریال دفاع مقدسی «ایل دا» را به عهده دارد که این سریال در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها