يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۱۶۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامداران به هیچ وجه سهام عدالت خود را به صورت وکالتی نفروشند و فریب سودجویان را نخورند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر: مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامداران به هیچ وجه سهام عدالت خود را به صورت وکالتی نفروشند و فریب سودجویان را نخورند.

حسین فهیمی اظهار داشت: از هفته گذشته خبرهایی به دست این سازمان رسیده که با اینکه هنوز سهام عدالت در مرحله‌ای نیست که امکان خرید و فروش داشته باشد اما عده‌ای سودجو در حال خرید این سهام از مالکانشان به صورت وکالتی با قیمت‌های پایین هستند که ما از همین جا به مردم اعلام می‌کنیم که این کار قطعاً کلاهبرداری است که مشکلاتی را برای خریدار و فروشنده به وجود خواهد آورد و چنین معاملاتی مطلقاً اعتبار ندارد و از مشمولان خواهشمندیم تا برای فروش سهام خود تا آزاد سازی کامل سهام دست نگهدارند.

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی افزود: ستاد آزاد سازی سهام عدالت از این پس شرکت سپرده گذاری مرکزی را مسئول و سخنگوی سهام عدالت تعیین کرده و ما از هموطنان خواهشمندیم که پس از این تنها از طریق اطلاعیه‌های این شرکت اطلاعات مربوط به سهام عدالت را دریافت نمایند و برای سوال و پرس و جو به هیچ وجه به سازمان‌ها و نهادهای دیگر مراجعه نکنند.

فهیمی ادامه داد: در حال حاضر تمام آنچه که به عهده مشمولان سهام عدالت است این است که اگر اطلاعات کافی و تجربه فعالیت در بازارسرمایه را دارند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند و نوع کنترل سهامشان را به صورت مستقیم تعیین نمایند اما اگر این تجربه را ندارند و ترجیح می دهند که سهامشان توسط شرکت‌های سرمایه گذاری استانی که توسط مدیرانی مجرب مدیریت می‌شود کنترل شود نیازی به مراجعه به سایت هم نیست و تنها باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی شرکت سپرده گذاری مرکزی باشند.

وی گفت: نکته مهم دیگری که مشمولان باید به آن توجه کنند این است که تاکنون تمام مراحل آزاد سازی سهام عدالت کاملاً رایگان است و هموطنان باید از پرداخت هر گونه وجه به هر نهاد، شرکت، شخص چه حقیقی و چه حقوقی پرهیز کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها