أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۰۷۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت پراید عنوان کرد: در حالی که کشور ما پنجمین کشور ثروتمند جهان است، این‌که امروز حرف اول اقتصاد ما پراید است، شرم‌آور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ابراز عقیده کرد: سلطان‌تراشی و سپس سربه نیست کردن سلطان دور باطلی است که شاید در سیاست جواب دهد اما در اقتصاد جواب نمی‌دهد. اقتصاد اینقدرها هم ساده نیست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست پیش فروش سکه عنوان کرد: آثار زیان‌بار خروج آمریکا از برجام و تحریم‌های بعد از آن، همچنین زمین‌گیر شدن صنعت خودروسازی کشور را با سلطان‌تراشی و اعدام آن و پرونده‌سازی و گسترده و احکام جدید نمی‌توان از میان برد. اتفاقات بازار سال ۱۳۹۷ را با پرونده‌سازی سال ۱۳۹۶ نمی‌توان جبران کرد. اگر هر قسمتی از اقتصاد برهم بریزد پرونده‌ای ساخته شود و سلطانی تراشیده شود و سپس وی محاکمه و به اشد مجازات محکوم شود، دیگر علم، شعور و تخصص را به چه کار می‌خواهیم؟

وی با تاکید بر این که داروی اقتصاد کشور کشتن صدها سلطان دیگر  و حتی زندانی و اعدام کردن همه فعالان اقتصادی نیست، ادامه داد: راه را باید در جایی دیگر بجوییم. امروز در حالی حرف اول اقتصاد کشور پراید است که پنجمین کشور ثروتمند جهان هستیم این موضوع شرم‌آور است. پراید در شأن ملت ایران نیست.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: شهوتی در شهر ایجاد شده که از دیگر شهوت‌ها به مراتب خطرناک‌تر است و عنوان آن پرونده‌سازی است. در چهار سال گذشته شاهد موضوع صیانت از نماینده مجلس شورای اسلامی نبودم. نماینده شما قادر به دفاع از خود نیست چه برسد به دفاع از شما مردم. اشتباه فکر می‌کردم که نماینده هستم. من فریدون احمدی هستم برعهدی که با مردم بستم پایبند خواهم بود. برایم پرونده ساختند اما مستندات نقض‌اش را نگاه کردند. حرف کارشناس خود را گوش نمی‌دهند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط بد اقتصادی کشور محصول کم‌ کاری‌ها، سوء مدیریت، بی‌تدبیری و باندبازی و توجه نکردن به رهنمودهای رهبر انقلاب است. این اقتصاد محصول کنار گذاشتن متخصصان و فرار مغزها است.

وی در پایان بیان کرد: فراجناحی عمل کردم. اصلاح‌طلبان شهادت می‌دهند که پیگیر بوده‌ام. اصولگرایان می‌دانند که مقابل وزیری که همه را متهم به سیاه‌نمایی می‌کرد ایستادم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها