يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۸۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سخنان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که وی یک زن بیمار بوده و مشکلات روانی زیادی دارد.
به گزارش پایگاه 598، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان را روانی خواند.
 
بر این اساس، ترامپ پس از دیدار با شماری از سناتور‌های جمهوری خواه در پاسخ به خبرنگاری که نظر وی را درباره اظهارات نانسی پلوسی که او را فردی خپل خطاب کرده بود گفت: من پاسخ او را نمی‌دهم به نظرم او در حال تلف کردن زمان است.

در ادامه خبرنگاری پرسید: آیا شما با سناتور‌ها درباره ضرورت اصلاح قوانین نظارت بر حریم خصوصی افراد صحبت کردید؟ رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفت: هیچ فردی در این کشور به اندازه من و زمانی که رئیس جمهور شدم مورد آزار واقع نشده است. این به خاطر آن بود که دموکرات‌ها و پلیس‌های آن‌ها یعنی اف بی آی انجام دادند. البته نیرو‌های اف بی آی افراد خوبی هستند و دونالد ترامپ را دوست دارند، اما روسای اف بی آی و نیرو‌های مخفی آن‌ها فاسد هستند. آن‌ها افراد بدی هستند. هیچ فردی به اندازه ترامپ از طرف آن‌ها مورد آزار و اذیت واقع نشده است.

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: پلوسی یک زن بیمار است. او مشکلات روانی زیادی دارد.

تنش‌ها میان دموکرات‌ها و ترامپ از آنجایی بالا گرفته است که سومدیریت کاخ سفید منجر به ابتلای شمار بسیار زیادی از مردم آمریکا به ویروس کرونا شده است. تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۵۶ هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۹۲ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها