يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۸۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب به مناسبت روز جهانی قدس، ویژه نامه "کووید 1948" را منتشر کرد. این ویژه نامه دربردارنده سخنان روحانیون و نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف در انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.
به گزارش پایگاه 598، مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب به مناسبت روز جهانی قدس، ویژه نامه کووید 1948 را منتشر کرد. این ویژه نامه دربردارنده سخنان روحانیون و نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف در انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

این ویژه نامه با آثار و گفتگوهایی از ماموستا دکتر نقیبی (مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز)، سیامک مره صدق (نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی)، موبد اردشیر خورشیدیان (رئیس انجمن موبدان ایران)، ژرژیک آبرامیان (نماینده جامعه ارامنه در مجلس شورای اسلامی)، مولوی رئیسی (روحانی اهل سنت)، خاخام یونس حمامی لاله زار (رهبر دینی کلیمیان ایران)، روبرت بیگلریان (نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی)، مولوی درتکیده (روحانی اهل سنت) منتشر شده است.

برخی از مطالب این ویژه نامه عبارت است از:

وحدت و همبستگی ادیان و مذاهب در مبارزه با رژیم صهیونیستی

اتحاد اسلامی به جای اتحاد عربی

اشغالگری، جرم غیر قابل بخشش در شریعت موسی(ع)

روز قدس، برای همه ادیان و مذاهب و انسان‌ها مقدس است.  

صهیونیست در یهود = سلفی های تکفیری در اسلام  

قــدس محور وحدت مسلمانان  

تلاش همگانی ادیان و مذاهب برای آزادی قدس شریف  

کمرنگی روز قدس، جسور کردن دشمن  

جغرافیای قدس، جغرافیای ادیان ابراهیمی  

آزادی قدس، خواسته تمامی اقوام و ادیان  

روز جهانی قدس نماد وحدت مذاهب و ادیان الهی

در سرمقاله این شماره به قلم حجت الاسلام علی گودرزی سردبیر این ویژه نامه آمده است: «امروزه حتی یهودیان سراسر دنیا از اشغالگری و ظلمی که بنام دین یهود انجام میشود منزجر و هر ساله در مراسم بزرگداشت روز قدس شرکت می کنند. امسال با توجه به شرایط حاکم بر جهان و وجود ویروس منحوس کرونا اگر چه در بسیاری از مناطق راهپیمائی ممکن و میسر نیست ولی پیروان ادیان ابراهیمی با روش های دیگری به دنبال این اعلام انزجار هستند و نمونه هایی کوچک از این فریادها را در نشریه «کووید 1948» شاهد هستیم.

دانلود فایل 1589974645.pdf
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها