يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۰۹۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در نامه‌ای به رئیس صداوسیما از شبکه دو سیما به دلیل اهتمام در پرداختن به نام و یاد شهدا قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری 598؛ سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در نامه‌ای خطاب به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما از اهتمام برنامه «پگاه عاشقی» شبکه دوسیما در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای ایران زمین در بهترین ساعات مناجات و استغاثه در ماه مبارک قدردانی کرد.

در پیام رئیس بنیاد روایت فتح برای رئیس سازمان صدا و سیما آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم؛
در شرایط فعلی که نیازی بسیار جدی به پرداختن از قهرمانان واقعی این مرز و بوم احساس می شود فرصت طلایی برگزاری سفر معنوی راهیان نور هم متاسفانه به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا از دست رفته. قطعا نام آوران از شهدای عزیز این سرزمین در رسانه ملی آن هم در ایام ماه مبارک رمضان و در بهترین ساعت مناجات و استغاثه به درگاه خداوند، احساس بسیار خوشایندی را در آن لحظات مقدس برای مردم ایران به وجود آورده و یادآور فداکاری هایست که امروزه غرور و افتخار را برای تک تک ملت ایران به ارمغان آورده است و این مهم در این روزها از برنامه " پگاه عاشقی" شبکه دو سیما در حال انجام است. حال وظیفه خود می دانم تا بدین وسیله و به عنوان قطره کوچکی از دریای عشاق و دلباختگان راه و یاد شهدا از زحمات بسیار ارزشمند شما برادر انقلابی و سایر همکاران پر تلاش در رسانه ملی خصوصا سازندگان این برنامه و مجری توانمند به جهت اعتلای نام شهدا کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.


فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها