أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۴ تير ۱۳۹۹
دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه:
مسئول دفتراجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت:در ایام کرونا بیش از 17 هزار طلبه به میدان آمدند چنانچه در حادثه سیل نیز بیش از 14 هزار طلبه وارد میدان شدند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی در جشن ویژه دهه کرامت و تجلیل از فعالین ایام کرونا که شامگاه سه شنبه در محل احداث مجتمع آموزشی فرهنگی کریمه اهل بیت(ع) قم برگزار شد،  با اشاره به کرامات حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: حوزه علمیه قم از برکات وجودی حضرت فاطمه معصومه(س) به شمار می رود به گونه ای که اگر ایشان نبودند حوزه علمیه قم نیز مظهر جهانی پیدا نمی کرد.

وی ادامه داد: ظهور بزرگ مردانی همانند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز از برکات وجودی حضرت معصومه(س) است گرچه امروزه ما جایگاه ولی فقیه و نقش آن را به درستی درک نکرده ایم.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه با بیان این که شیوع کرونا آزمونی بزرگ برای مقایسه دو تمدن اسلام و غرب بود، اظهار کرد: هیمنه تمدن غرب در ایام کرونا شکسته شد و با تمام ادعاهایی که داشت نتوانست کرونا را مدیریت کند؛ در حالی که در غرب اموال به سرقت می رفت در ایران اهدای اموال صورت می گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با تصریح بر این که در شیوع کرونا نسبت به قم ظلم شده است، اظهار کرد: ویروس کرونا پیش از قم در 15 استان شیوع پیدا کرده بود و پزشکان قمی نخستین گروهی بودند که توانستند آن را تشخیص دهند اما به جای تشکر مورد اتهام قرار گرفت که برخی ناآگاهانه و برخی از روی دشمنی چنین کاری انجام دادند.

وی در ادامه به فعالیت های گروه های جهادی در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا بیش از 17 هزار طلبه به میدان آمدند چنانچه در حادثه سیل نیز بیش از 14 هزار طلبه وارد میدان شدند.

مسئول دفتراجتماعی سیاسی حوزه های علمیه گفت: طلاب جهادی در چندین کمیته به فعالیت می پرداختند که شامل کمیته های اعزام به بیمارستان ها، فرهنگی، توزیع، اقتصادی و سیاسی، شرعی و تجهیز اموات و کمیته رسانه می شود.

* خبرگزاری حوزه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها