أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۲۹۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۶ تير ۱۳۹۹
دانشگاه تهران جزییات تقویم آموزشی نیمسال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را برای تمامی مقاطع اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه ثبت نام این نیمسال از ۸ شهریور ماه آغاز می شود و تا روز ۱۱ شهریور ۹۹ ادامه دارد؛ شروع کلاس ها نیز از ۲۹ شهریور ماه خواهد بود.

امتحانات میان ترم از ۱۷ آبان ماه آغاز و ۲۸ آبان به پایان می رسد و در تاریخ ۶ دی، ۷ دی و ۸ دی ماه حذف اضطراری انجام خواهد شد.

۲۴ دی ماه کلاس های آموزشی در این نیمسال به پایان می رسد و ۲۵ دی ماه امتحانات دروس عمومی آغاز می شود و ۹ بهمن نیز پایان می یابد.

همچنین ثبت نام الکترونیکی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی بر اساس مقررات و آیین نامه های آموزشی و مجوزهای مربوط الزامی است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که در صورت عدم ثبت نام رسمی دانشجو، او منصرف از تحصیل محسوب می شود. کنترل نهایی به منظور رفع اشکالات آموزشی واحدهای اخذ شده و وضعیت تحصیلی دانشجو است و باید توسط کارشناسان اداره آموزش مربوط بررسی و انجام شود.

مهلت اعلام نمرات و ثبت در سیستم جامع آموزش دانشگاه توسط اساتید محترم تا ۳۰ روز پس از هر امتحان و حداکثر تا تاریخ ۱۹ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها