يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۱۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
صدها نفر از معترضان عراقی امروز (یکشنبه) ساختمان استانداری بغداد را محاصره کردند.

به گزارش پایگاه 598 ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، صدها نفر از معترضان امروز علیه اوضاع بد اقتصادی و بیکاری تظاهرات کرده و ساختمان استانداری بغداد در منطقه «السنک» در مرکز این شهر را محاصره کردند.

بر این اساس، همچنین معترضان برخی خیابان‌ها در مرکز پایتخت عراق را نیز بسته‌اند.

معترضان، ساختمان استانداری بغداد را محاصره کردند

این در حالی است که صدها نفر از معترضان عراقی امروز علیه اوضاع بدی اقتصادی و قطعی برق در شهر الناصریه مرکز استان ذی‌قار تظاهرات کرده و به ساختمان استانداری آن حمله کردند.

همچنین آنها شعارهای ضد دولتی سر داده و خواستار برکناری مسؤولین این استان شدند.

گفتنی است مناطق مرکزی و جنوبی عراق از ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ شاهد اعتراضات ضد دولتی بوده‌اند. علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و اعلام مقررات منع رفت و آمد در این کشور، معترضان در برخی مناطق هر از گاهی تظاهرات می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها