يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۵۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
پادشاه بحرین ضمن تبریک به ولیعهد ابوظبی به خاطر توافق صلح با رژیم صهیونیستی، این اقدام را "دستاوردی تاریخی" توصیف کرد!
به گزارش پایگاه 598،  به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین "بنا"، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه این کشور در گفتگوی تلفنی با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی مدعی شد: این اقدام به "پیشبرد و تحکیم تلاش ها برای برقراری صلح و گشایش چشم اندازهای ثبات در خاورمیانه" کمک خواهد کرد و در راستای آرمان های ملت منطقه در برقراری امنیت، پیشرفت و شکوفایی خواهد بود!

آل خلیفه توافق سه جانبه میان امارات و رژیم صهیونیستی و آمریکا را ستود و گفت، به یمن این توافق تصمیم رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح الحاق متوقف شد که یک "دستاورد دیپلماتیک تاریخی" بوده و راه کار تشکیل دو کشوری و فرصت های صلح میان دو طرف فلسطین و رژیم صهیونیستی را "حفظ" می کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در توییتی از دستیابی به توافق صلح تاریخی میان رژیم صهیونیستی و امارات تحت نظارت آمریکا خبر داد و نوشت، نماینده های دو طرف طی هفته های آینده برای امضای توافقنامه همکاری در زمینه های سرمایه گذاری، گردشگری، هواپیمایی و امنیت با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

توافق صلح ابوظبی و تل آویو واکنش ها و محکومیت های گسترده ای را به دنبال داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها