يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۸۳۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۹
ثبت نام اینترنتی وام ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری از صبح امروز آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598، مهلت ثبت نام برای وام ازدواج ۲۵ میلیون تومانی فرزندان بازنشستگان کشوری ۱۴ روز در نظر گرفته شده است و متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ مهرماه نسبت به ثبت نام در سامانه sabasrm.ir اقدام کنند.

اقساط این وام ۶۰ ماهه و با نرخ ۱۰ درصد می‌باشد قسط ماهانه آن نیز ۵۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و شامل حال ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری می‌شود.

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا پایان شهریور ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی از این تسهیلات برای یکی از فرزندان خود بهره مند شده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جدید را برای سایر فرزندان خود ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها