أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۹
نامزد جمهوریخوهان در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در آمریکا و مدعیِ دموکرات پیروزی در این رویداد، هر دو به خبر اثربخشی واکسن جدید کرونا واکنش نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شرکت «فایزر» (یکی از مهم‌ترین شرکت‌های داروسازی دنیا) امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که واکسن کرونای تولیدی این شرکت تأثیرگذاری بیش از ٩٠ درصد در پیشگیری از کرونا به همراه داشته و این نتیجه بیشتر از حد انتظار بوده است.

در بیانیه شرکت مذکور در این خصوص آمده است که اثرگذاری واکسن ضد کرونای این شرکت «روزی بزرگ برای بشریت» و «نوری در انتهای تونل» به شمار می‌رود.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخوهان در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ در این در پیامی توئیتری خصوص اعلام کرد: بازار بورس رشد کرد.

واکسن کرونا به زودی! گزارش‌ها از اثربخشی ۹۰ درصدی حکایت دارد. اخبار بسیار عالیست!

از سوی دیگر، «جو بایدن» مدعی پیروز انتخابات ریاست جمهوری در امریکا نیز در این باره اعلام کرد: خبر خوبی است؛ اما استفاده گسترده از آن برای عموم مردم تا چند ماه آینده طول خواهد کشید.

گفتنی است، شرکت آمریکایی فایزر و شرکت آلمانی BioNTech اعلام کردند مرحله سوم آزمایشات گسترده‌ای که روی واکسن جدید انجام شده حاکی از آن است که این محصول تا ۹۰ درصد در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها