يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۱۰۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۹
منابع عراقی از تعیین «تحسین مطر العبودی» به عنوان دبیرکل سازمان حشد شعبی این کشور خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، ریاست حشد شعبی عراق از تعیین «تحسین مطر العبودی» به عنوان دبیرکل این سازمان خبر داد.

العبودی مسئولیت عملیات حشد شعبی در جریان آزادسازی مناطق عراق از سیطره گروه تروریستی داعش را برعهده داشت.

وی متولد سال ۱۹۶۱ میلادی و فارغ التحصیل دانشکده جنگ عراق در سال ۱۹۸۱ است و از دانشگاه بغداد نیز مدرک کارشناسی حقوق دارد.

العبودی سال ۲۰۰۵ به عنوان مشاور امنیتی وزارت کشور عراق منصوب شد و از دیگر مناصبش می‌توان به عضویت کمیته امنیت و دفاع در دوره اول مجلس عراق و معاون کمیسیون عدالت پارلمان عراق تا سال ۲۰۱۰ اشاره کرد.

وی در زمان حمله گروهک تروریستی داعش برای اشغال شهرهای عراق، از همان روز اول و در پاسخ به فتوای مرجعیت دینی، برای مقابله با این گروهک مشارکت نمود و تا سال ۲۰۱۹ به عنوان مسئول عملیات حشد شعبی فعالیت داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها