امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۲۴۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۳ دی ۱۳۹۹
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در برنامه «بدون توقف» که قسمت دیگری از آن پنج‌شنبه‌شب از شبکه سوم سیما پخش شد، در پاسخ به اینکه «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مسئله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه کرده و نظام صرفاً ازاین‌جهت که می‌خواست به دلیل سوابقی که داشتند به آنها لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیرازاین بود جرم آنها جرم بسیار بزرگ و فساد فی‌الارض بود.
به گزارش پایگاه 598، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در برنامه «بدون توقف» که قسمت دیگری از آن پنج‌شنبه‌شب از شبکه سوم سیما پخش شد، در پاسخ به اینکه «چرا حصر صورت گرفت» گفت: مسئله حصر یک ارفاق و یک لطف بزرگی بوده که نظام به سران فتنه کرده و نظام صرفاً ازاین‌جهت که می‌خواست به دلیل سوابقی که داشتند به آنها لطفی بکند آنها را در حصر نگه داشت و اگر غیرازاین بود جرم آنها جرم بسیار بزرگ و فساد فی‌الارض بود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه «با توجه به اینکه صدور هر حکمی باید در حیطه دادگستری انجام شود و آیا شورای عالی امنیت ملی اجازه صدور این حکم را داشته» اظهار کرد: تصمیمات شورای عالی امنیت ملی، در حکم قانون است و این شورا از دستگاه قضایی خواست تا فعلاً این‌ها محاکمه نشوند.

مدیرمسئول کیهان گفت: این در حالی است که سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند و خیانت کردند. مستنداتش هم هست. فقط خون یکی از افرادی که ریخته شده کافی است که آنها را اعدام کنند، آنها آمدند در اوج اقتدار نظام به جمهوریت نظام حمله کردند، آرای مردم را زیر سؤال بردند و مملکت را به آشوب کشیدند.

شریعتمداری ادامه داد: خواسته‌هایی که الآن توده مردم دارند، خیلی بالاتر از حصر است، من فقط می‌دانم که به عوامل فتنه لطف کردند و مجازاتشان خیلی بالاتر از این‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه «حصر لطف نظام به سران فتنه است» افزود: خیلی مهم نیست که چه کسی یا چه ارگانی دستور حصر را داده است. به‌هرحال شورای عالی امنیت ملی می‌تواند تصمیماتی بگیرد که در روال عادی وجود ندارد چراکه اگر غیرازاین باشد اصلاً نیازی به شورای عالی امنیت ملی نیست.

مدیرمسئول کیهان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید آن‌هایی هم که از رفع حصر حرف می‌زنند خیلی هم راضی به برداشتن حصر نیستند!

شریعتمداری افزود: البته آنها در فضای کنونی، خیلی از رفع حصر حرفی نمی‌زنند چون دیگر این مسئله برایشان موضوعیتی ندارد. آنها به‌ویژه در شرایط کنونی و انتخابات دنبال این هستند ببینند مردم چه می‌خواهند تا روی آن مانور دهند. الآن بیشتر مشکلات مردم به مسائل اقتصادی برمی‌گردد و آنها هم به دنبال این هستند نه مسئله رفع حصر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها