أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۶۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۷ دی ۱۳۹۹
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های مناسبتی و به منظور تکریم مشتریان محترم و در راستای گسترش فرهنگ بیمه میان عموم مردم از تاریخ 6 دی تا 6 بهمن ماه، تخفيف های ویژه ای را در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، شرکت بیمه پاسارگاد در راستای استقبال هموطنان گرامی از طرح تخفیف های مناسبتی و به منظور تکریم مشتریان محترم و در راستای گسترش فرهنگ بیمه میان عموم مردم از تاریخ 6 دی تا 6 بهمن ماه، تخفيف های ویژه ای را در نظر گرفته است.

براساس گزارش های دریافتی، خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل و همچنین آتش سوزی (واحد های مسکونی و غیرصنعتی) می توانند با مراجعه به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

کلیه هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها