أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۲۸۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۱۵ آذر ۱۳۹۹
معاون نظارت، حقوقي و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن:
بيژن اسدي معاون نظارت، حقوقي و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن گفت: با تلاش و پيگيري مستمر همكاران در بخش وصول مطالبات در ستاد و شعب ، عليرغم مشكلات ناشي از تحريم هاي ظالمانه و شيوع ويروس كرونا، ميزان وصولي هاي اين بانك در 8 ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته 131 درصد افزايش يافته است.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، اسدي با بيان اينكه وصول مطالبات به عنوان ارزانترین منبع تجهیز مالی در بهبود شاخص های عملکردی و کاهش نرخ بهای تمام شده پول نقش مؤثري دارد افزود: وصول مطالبات، راهكار بازگشت سرمایه های بانکي به شبکه اقتصادی کشور بوده و موجب پویایی اقتصاد و بخش توليد و کاهش رکود و تورم می شود.



اسدي تأكيد كرد: عوامل ایجاد مطالبات در بانک داراي دلايل متعددي است بطوريكه نوسانات نرخ ارز، مشکلات ساختاری اقتصادی مانند ركود تورمي، اختلاف نرخ سود تسهیلات و تورم، فرهنگ عدم بازپرداخت بدهی در بين عده اي از وام گيرندگان، مشکلات و محدودیت های قانونی، محدوديت تعطيلي بنگاه هاي بدهكار به جهت اشتغال نيروي كار، وجود دعاوی واهی نظیر اعلام ورشکستگی، ابلاغ سیاست‌های دستوری و در مواردي عدم اجراي تعهدات از سوي برخي نهادها و سازمان ها از جمله عوامل عدم وصول مطالبات به شمار می‌روند.

معاون نظارت، حقوقي و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن در مورد راهكارهاي وصول مطالبات عنوان داشت: دقت کافی در اخذ تضامین و اعتبار سنجی دقیق در هنگام اعطای تسهیلات، دانش و اشراف کافی نسبت به مفاد آئین نامه ها و مقررات، فرهنگ سازي در خصوص وصول مطالبات، پیگیری مستمر و استفاده از سیستم های نرم افزاری، تفویض اختیار و گسترش سطح عملكرد مديران استاني و رؤساي شعب و ايجاد نظام انگیزشی در حوزه وصول مطالبات برای همکاران و مشتریان، در نيل به اهداف بانك در حوزه وصول مطالبات بسيار تأثيرگذار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها