يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۱۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که با سوگند یاد کردن سه عضو دموکرات به عنوان سناتورهای جدید و همچنین حضور معاون رئیس‌جمهور این کشور در جایگاه ریاست، دموکرات‌ها در مجلس سنای این کشور به قدرت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مجلس سنای آمریکا بامداد پنجشنبه به ریاست «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور این کشور، تشکیل جلسه داد.

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، در این جلسه سه عضو جدید و دموکرات این مجلس به عنوان سناتور در برابر هریس سوگند یاد کردند.

لازم به‌ذکر است که علی‌رغم برابری تعداد سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه در ۵۰ کرسی، اما رسانه‌های آمریکایی دموکرات‌ها را حائز اکثریت برتری و کنترل بر مجلس سنای ایالات متحده معرفی کردند.

در همین راستا، هریس طی سخنرانی در جایگاه رئیس سنا، از «چاک شومر» سناتور ارشد دموکرات، به عنوان «رهبر اکثریت» سنا یاد کرد. همچنین «میچ مک‌کانل» سناتور ارشد جمهوری‌خواه، به عنوان «رهبر اقلیت» سنا لقب گرفت.

خبرنگار شبکه صدای آمریکا در این باره گزارش داد: «با تغییر قدرتی که امروز در سنا رخ داد، چاک شومر رهبر اکثریت [دموکرات] سنا شد».

شومر نیز طی سخنرانی در صحن سنا گفت: «من رهبر اکثریت دموکرات سنا خواهم بود و این یک مسئولیت بزرگ خواهد بود».

 



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها