کد خبر: ۴۸۳۸۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی با صدور بیانیه‌ای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر انقلاب، خانواده شهدا و جانبازان و ملت ایران تبریک گفت.
به گزارش پایگاه 598، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم (سوره محمد آیه 7)

22بهمن، یادآور عزم پولادین و اراده آهنین غیورمردانی است که که در برابر استبدادی دیرپا، با ایمان به وعده الهی و پیروی از رهنمودهای امام راحل، برای نیل به اهداف متعالی در قالب نظامی مبتنی بر اصول اعتقادی و ارزشی اسلام، یکپارچه به پا خاستند و انقلاب اسلامی را برپا نمودند.

همت، تلاش و پشتکار بی وقفه مردمان و خصوصا جوانان غیور وطن، با پیروی از امامین انقلاب، نهال انقلاب را در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور داده و تبدیل به درخت تنومندی نموده است.

امروز بعد از گذشت 42 سال  از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، برای عبور از فراز و نشیب‌های مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی و نیز از بین بردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، بیش از گذشته نیازمند توان جوانان ایران هستیم. همان مطلوبی که رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم آنرا مطالبه نموده وضمن توصیه به حضور جدی جوانان و میدان دادن به جوانان، بارها به تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی اشاره نموده است.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی ضمن پاسداشت نعمت انقلاب اسلامی، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همه ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و به مقام شامخ امام عظیم الشأن و شهدای والامقام ادای احترام می‌نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها