کد خبر: ۴۸۳۸۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
یک مقام مسئول در نظام بانکی:
یک مقام مسئول در نظام بانکی گفت: از امروز دارندگان سهام عدالت با مراجعه به سامانه طراحی شده در بانک ملی و تجارت می‌توانند ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت خود را کارت اعتباری بگیرند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، موسوی مقام مسئول در نظام بانکی در نشست خبری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بانک ملی پرداخت تسهیلات به دارندگان سهام عدالت را آغاز کرده و اخیراً بعد از گذشت چندماه، از امروز آمادگی داریم که بر بستر غیرحضوری در بانک ملی، تسهیلات برای دارندگان سهام عدالت را بپردازیم.

وی افزود: مردم برای دریافت این تسهیلات نیاز به مراجعه به شعب بانک ملی ندارند و صرفاً متقاضیان با ارسال مدارک هویتی از جمله شناسنامه و کارت ملی در سامانه طراحی شده، درخواست خود را ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن و پس از دو تا سه روز کاری، کارت اعتباری خود را دریافت نمایند.

موسوی گفت: مدت زمان بازگشت این تسهیلات ۳ ساله است و هیچگونه مدرک یا ضامنی غیر از موارد اعلام شده (مدارک هویتی)، نیاز نیست و سهام عدالت ضامن تسهیلات خواهد شد.

این عضو هیأت مدیره بانک ملی گفت: متقاضیان اگر در بازده زمانی یکماهه تسهیلات دریافتی را بازپس دهند، هیچگونه کارمزد و یا هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد.

وی گفت: حسب دستورالعمل‌ها، کارت اعتباری برای دارندگان سهام عدالت ارائه خواهد شد و این کارت برای همه دارندگان سهام عدالت از امروز آماده است و همه اقدامات نیز انجام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها